poniedziałek, 12 lipca 2010

Dzielę się radością :)



W ostatnią sobotę, moja przyjaciółka Magdalena i Łukasz wzięli ślub :) Bardzo bardzo jestem szczęśliwa z tego powodu i chciałam się tak po prostu podzielić :) tym szczęściem moim :)
Wesele odbyło się tam gdzie nasze, wobec czego trochę się cofnęliśmy w czasie i zamieniliśy rolami, co było dośc ciekawym doświadczeniem, przywołującym wspomnienia ze zdwojoną siłą.

Przypadł mi zaszczyt zrobienia im kilku zdjęć, wobec czego mam je JA :) i prezentuję :)
Kilka zdjęć zrobił nam Damian Krzanowski, żebym miała pamiątkę, że też tam byłam i nie oszukuję ;) ) za co mu "z tego miejsca" dziękuję :)

Zatem - Kochane moje "Dłubki" jeszcze raz życzę Wam, żebyście byli szczęśliwi tak jak w sobotę, żebyście się tak kochali jak w sobotę i bawili też tak jak w sobotę :) I żebyście kiedyś byli TU. Z nami. A nie tak strasznie daleko.. Dolećcie szczęśliwie do Waszego wspólnego domu i cieszcie się mówieniem o sobie mąż i żona :))

Dziękuję za uwagę :) Musiałam się podzielić, bo bardzo bardzo się cieszę :)

Upalne pozdrowienia prosto z Piekła :)

ZU





8 komentarzy:

  1. Patrząc na takie zdjęcia aż chciałoby się przeżyć ten ważny dzień jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 LAT MŁODEJ PARZE I TYLE SAMO SZCZESLIWYCH CHWIL...WAM ROWNIERZ WSZYSTKIEGO DOBREGO ...

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego naj.. w dalszej,wspólnej drodze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla Młodej Pary :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na drugim zdjęciu spojrzenie Panny Młodej pięknie wyraża miłość do Pana Młodego. Ślicznie wszyscy razem wyglądaliście. 100 lat dla Nowożeńców! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia!
    Wszystkiego Naj..!!! Dla Młodej Pary i dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są Wsze wspólne zdjęcia :) I piękne życzenia napisałaś dla Młodej Pary.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń