czwartek, 16 września 2010

Czy jest tu ktoś kto się nudzi?

Ja generalnie się nie nudzę ;) a wręcz łapię każdą chwilę i wyciskam na zero ;)

Ale..muszę, no po prostu muszę czasem usiąść i pozaglądać na blogi :)
Z kawą oczywiście :))

No i strasznie lubię, jak widzę nowe posty na swoich ulubionych blogach:)
I z racji tego zamieszczam u siebie nowego :)
Żebyście miały co oglądać przy kawie - o ile też tak lubicie jak ja :))


Torba - niestety znowu nieadekwatna do pogody. Najwyżej będzie czekać do następnego lata ;))





Portfel kwiatkowy :




No i jeszcze uszyłam kopertówkę XL i worek marynarski - ale "to już było" więc nie pokazuje, coby Was nie zanudzić tymi samymi wzorami.

Ogólnie dużo szyję i dużo mam jeszcze do uszycia co mnie wcale nie martwi, a wręcz czuję dziką radość na myśl o tym :)

Zatem, niebawem się odezwę - z nowymi zdjęciami :)

ZU

32 komentarze:

  1. Podziwiam Twoje wyroby i zbieram się do @ do Ciebie aby spróbować zamówić sobie portfel, o ile to możliwe :) Podglądam Twojego bloga i czasami "podkradam" pozytywną energię. Dzięki! Pozdrawiam z Warszawy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna torba, ale portfelik to po prostu cudo,na prawdę jest to małe arcydzieło:-)
    A co do oglądania blogów z kawką w ręku to ja również robię tak nagminnie, tylko wówczas mąż na mnie "krzyczy", że nie pije się kawy nad laptopem:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na portfelik bym sie pokusiła.
    Pieknie odszyty.Wielki talent w rekach i szkoda czasu na nudę...Torba mysle ze swobodnie na jesien ze sloneczkiem w tle...nosze caly rok biele,prócz spodni ktore wymieniam na jeansy.Pozdrawiam Cie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna torba! :) Taką właśnie bym chciała zrobić :) Masz jakiś wykrój, czy tak z głowy? Bo jest świetna! :) I materiał taki delikatny!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna torba..

    tez się nie nudzę i nie rozumiem ludzi którzy się nudzą

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj! Piękne nowe prace nam pokazałaś! Achhh jak ja Ci zazdroszczę tego czasu!!!! Ja kupiłam maszynę 2 tygodnie temu i nie miałam najmniejszej szansy żeby do niej usiąść, późne wracanie z pracy i wyjazdowe weekendy .. a tak bym już podziałała! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne rzeczy tworzysz:) Przepiękne:) Chętnie kilka bym "zaadoptowała";)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zuzia torba jest piękna,duża i pakowna.
    Portfelik jest uszyty bardzo starannie,, podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  9. te wiatki na portfelu są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Torba bardzo praktyczna. Bardzo podoba mi się portfelik. Kwiaty zawsze pozytywnie nastrajają, niezależnie od zawartości owego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nuda?? A co to jest?? Czasem tak sobie myślę, jak to jest NUDZIĆ się...
    Ale chyba nie chcę wiedzieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie ma usprawiedliwienia dla nudy. Zawsze się coś znajdzie do zrobienia;) Kusisz tymi portfelami Zu..a mój akurat się sypie..oj..:D
    uściski
    J.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nikt się nie nudzi. A portfele zaczepiste. Zuziu kusi mnie , bo szyję sobie torebkę i nie wiem czy wypada mi podpapugować lekko i nie do końca portfelik> ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co tak wszyscy o nudzie?Torba the best portfel również!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Elau - papuguj to bólu !
    Wszystkim dziękuję bardzo bardzo za komentarze!
    Na szybko odpisuję - bo lecę szyć do końca kopertówkę, w której chyba nie bardzo "zagra" kolorystycznie wierzch z podszewką - ale szkoda mi ją tak porzucić ;)) więc ocenię jak dokończę.
    Noomiy - ja większość rzeczy szyję z głowy. Torba miała być trochę inna, ale jak szyłam to tak z minuty na minutę coś dokładałam i wyszło jak wyszło :))

    Idę do maszyny, Boże powiennam się wcześniej dziś położyc..ECH;)

    ZU

    OdpowiedzUsuń
  16. mega wielka torba - takie lubię (: jest świetna! portfel też jest bardzo ładny. lubię motywy kwiatowe (:

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem fanką twoich portfeli, bo wiem jak trudno coś takiego uszyć, a ty to robisz wręcz perfekcyjnie! :)) I też uwielbiam przeglądać blogi siedząc przy porannej kawce :) A co do nudy, yyyyyy, to ja się przyznam, MIEWAM takie chwile :D Są to momenty, kiedy siadam i zaczynam się zastanawiać za co teraz się zabrać i... chwilowo odpływam :D:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zuziu torba śliczna i portfelik bardzo bardzo mi się podoba świetny materiał:) ostatnio udało mi się znaleźć u mnie sklep gdzie mogę kupić materiały od 3 do 10zł za metr także naprawde dobra cena więc będę mogła poszaleć z szyciem,a blogi i różne strony z cudeńkami lubię bardzo oglądać ale przy gorącej herbacie, a kawa to tylko z mlekiem;) Pozdrawiam Cię i szyj jak najwięcej i pokazuj jak najwięcej, bo Twojego bloga najbardziej lubię oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj w klubie Zu:):)Mi noc za krótka...tyle bym robiła...a trzeba spać...ech...szkoda czasu!!Piękności!!!Portfelik bym skradła:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. portfelik jest cudny - taki wiosenny, w przeciwieństwie do tego co za oknem

    oj, a ponudzić się to bym czasem chciała, ale się jakoś nie daje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. oj cudnosci! i torebka i portfel! :-D

    OdpowiedzUsuń
  22. Dokładnie tak jak napisałaś, siedze z kubkiem kawy i oglądam nowości blogowe :) Z miłą chęcią przyszłam do Ciebie Zuziu :)
    Torba piękna ! Portfele szyjesz bardzo profesjonalnie, wiem bo widziałam i dotykałam zachwycając się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam świra na punkcie toreb. Ta jest REWELACYJNA !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Co to nuda??? Pojęcia nie mam że cos takiego istnieje!!! :DDD
    Wytfory Twych rak powalają jak zwykle - tkaniny kwietne urzekają szykiem:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Super! i torba i portfelik:) czy coś takiego można zamówić sobie u Ciebie??

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zuziu cudne te Twoje torby i portfele i buciki dla małych Krysi...
    a czy szyjesz też małe portfele?
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Zakochałam się w portfelu! Piękna tkanina no i sposób wykonania..... Masz fach w ręku! I talent niewątpliwie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana, prace genialne, masz ogromny talent!
    Może zorganizujesz jakiś kursik szycia?
    jeśli tak jestem pierwsza w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne wszystko, jak zwykle!!! :))) A Tobie zazdroszczę, że masz czas na kawę i blogi, u mnie z tym ostatnio straszliwie ciężko. No ale jestem, oglądam, więc może chociaż raz w tyg znajdę chwilke na pooglądanie co tam u Ciebie nowego :)))

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. Żeby komentarzom stało się zadość :) odpisuję ;)

    Ruda Aniu :) - ciekawa jestem co by wyszło z połączenia nas dwóch hehe ;) TORNADO??
    Rzepa - w najbliższym czasie pojawi się tutorial jak uszyć kapciochy :) Zapraszam ;))
    Sorisso - szyję co chcę ;) albo co ktoś chce ;) także jakbyś chciała jakiś malutki portfelos, to zapraszam ;)
    Olu83- jakby co pisz maila :)
    Kaju - ja, Ty, Ania z Zielonego - i jakoś tą dobę rozciągniemy! ;)
    Ivalio - nuda to takie coś co następuje w wyniku zaawansowanej "krowiastości ";) jak określa mój tato specyficzny stan psycho-fizyczny ;)
    Annanasza - to nie nuda :)) To czerpanie inspiracji do twórczego działania!
    Paulo - jak ja bym chciała tu znaleźć jakiś fajny sklep z tkaninami.. i jeszcze niedrogimi. Niestety u nas większość bardzo droga i bardzo słabej jakości. Muszę się "nawalczyć" żeby mieć coś fajnego ;)
    Sentimental Living - jak ja kupiłam maszynę, to siedziałam codziennie do 3 w nocy, żeby rano wstać o 6 :))) Normalnie jak wariatka ;)

    Wszystkim Wam Kochane bardzo bardzo dziękuję za wszystkie słowa ktore zostawiacie. To ogromne wyróżnienie,że znajdujecie dla mnie chwilę no i wielka radość czytania :)
    Ściskam Was mocno :)!
    Zu

    OdpowiedzUsuń
  31. torba strasznie mi się podoba! Lubię kiedy są kieszenie, bo wtedy latwiej telefon i chusteczki wyłowić:)
    A portfel - no marzenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Twoje portfele są rewelacyjne!!!
    pozdrawiam serdecznie,
    http://decou-galeryjka.blogspot.com/

    zapraszam przy okazji do zapisania się do BAZY WYMIANKOWEJ, która dzięki nam wszystkim stanie się składnicą nieskończonej ilości prezentów dla nas i naszych bliskich!:)
    http://baza-wymiankowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń