piątek, 11 marca 2011

Z ostatnich kilku dni :)

Dla ożywienia bloga ;)
Zdjęcia kilku prac z ostatnich dni. Musimy się uwijać, bo wybieram się na Ściegi Ręczne które będą 26 marca - a więc niebawem :) No i nie mogę pojechać "goła" ;)))

Jak leci:

Torba już lekko na wiosnę :)



Szara jeszcze jedna :

I portfele :)





Idę wykorzystywać czas :) Bo małżonek medialny niestety jutro wybiera się znów na szkolenie w góry i nie uszyję w związku z tym przez weekend NIC. A na dodatek Krystyna chora - ledwo biedna mówi, to chyba jakiś wirus, bo po kolei każdy z nas tracił głos.

Pozdrowienia najserdeczniejsze :))))
Zu

16 komentarzy:

  1. Ale cudeńka! Szara torba i pierwszy portfel to moi faworyci!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuda, cuda, cudeńka! :)))) Ehhh, jak zwykle zresztą... już słownik synonimów mi się wyczerpał! :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta w kwiaty cudna-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zuzanno jestem zakochana w Twoich torbach i portfelach- mam nadzieję, że kiedyś zgrają się nasze terminy bytności w stolicy i będę mogła Cię poznać i uszyć swoją torbę w Lesie Rąk :)
    buziaki i zdrowia życzę

    ps- najmłodszy mój ma obustronne zap uszu i 2 antybiotyk już bierze :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne szyjesz rzeczy... Mnie podoba się ta kwiatowa torba - aż do bólu podoba ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne i powiew wiosny i szarości

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam sie tym ciemnym portfelu z kwiatkami w środku. Jest boski!!! i szara torba bardzo w moim stylu:)
    Pozdrawiam i zyczę zdrowia całej rodzince:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zuzia, szmatki szmatkami, ale co tam w przedszkolu? Oprócz wirusów ;) Biedny Krystek! Bachorek już nie choruje, oczywiście poza ostatnią szybką akcją, którą wykonał dokładnie w czasie Twojego warsztatu w Lesie Rąk... Buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te Twoje torby! są genialne! :) I portfel też superancki :) może jakiś kursik na jego uczycie? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same cuda - urzekła mnie torba wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zu, czekam niecierpliwie na jakieś rzeczy wiosenne. Może jakiś płaszcz albo sukienka albo tunika??? Byłabym pierwsza w kolejce! Mam już Twoją torbę, portfel i golf. Są to moje ulubione rzeczy. Teraz coś wiosennego, koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne torby! jestem zachwycona pomysłem, prostotą, jakością wykończenia, wszystkim!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pani Zuzanno!
    Proszę, proszę, niech Pani zamieści instrukcje, na uszycie portfela, albo chociaż wykrój. proooosze! Po za tym, z jakiego materiału go Pani wykonuje?
    :D Z góry dziękuje za odpowiedź:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń