niedziela, 3 lipca 2011

Z prośbą.


Poproszono mnie, o poproszenie :)

Co też niniejszym czynię :)

Wykorzystując rzekomą popularność bloga, bardzo proszę zapoznajcie się z prośbą :
"Pomóżmy Dorocie, znanej jako podwiatr, wygrać konkurs fotograficzny! Wystarczy kliknąć link do zdjęcia http://www.warsztatywzlodziejewie.pl/wp-content/plugins/wp-photocontest/viewimg.php?img_id=13&post_id=2542, oddac głos oceniając zdjęcie na 5 punktow i potwierdzić go klikając w link w mailu zwrotnym. To proste, nic nie kosztuje, a może przyczynić się do spelnienia jej wielkiego marzenia. "


Nie jestem zwolennikiem nagabywania do głosowania na wskazaną rzecz, zdjęcie, człowieka itd - uważam że nie jest uczciwie kazać an kogoś glosować, dlatego proszę, jeśli macie chwilę, zapoznajcie się z innymi zdjęciami - ale ja Wam mówię, że na Wasz głos zasługuje zdjęcie Doroty :))))

Pozdrawiam Was serdecznie i trzymam kciuki za spełnianie marzeń wszystkich, którzy je mają!


Zuzia

15 komentarzy:

  1. zdjęcia obejrzałam z ogromną przyjemnością,sa naprawdę piękne,w związku z tym z czystym sumieniem zagłosowałam,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie lubie takich akcji, przepraszam ne przyłącze sie.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja owszem, zagłosowałam, bo zdjęcie ładne, a te, które ma obecnie najwięcej głosów, to porażka totalna

    OdpowiedzUsuń
  4. zagłosowałam już kilka dni temu i niestety zgadzam się z sekutnicą - ehhh nic tylko trzymać kciuki za podwiatr :D

    OdpowiedzUsuń
  5. przejrze zobacze zdjecia i pewnie zaglosuje
    a ty cudne rzeczy tworzysz
    http://mamuska73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. PRZEOGROMNE DZIĘKI za poparcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też głos oddałam :) zdjęcie naprawdę bardzo, bardzo ładne.

    To z największą ilością głosów obecnie rzeczywiście nic nadzwyczajnego.

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcie w poście jest przecudowne :) Z chęcią obejrzę inne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki serdeczne :)

    Ja osobiście nie znam autorki zdjęć, ale to koleżanka koleżanki koleżanek :))
    Uważam że na tle innych zdjęć będących w czołówce jest naprawdę subtelne, estetyczne - ładne :)
    Tak jak wspomniałam nie lubię nagabywania - ale uważam że poprosić o zapoznanie się z konkursem można z czystym sumieniem, bo ja sama nie miałabym pojęcia że taki jest, gdyby nie koleżanka koleżanki :)

    Dziękuję jeszcze raz :)

    A dziś wyprodukowaliśmy z dzieciakami kolejne pary kapciochów - ale o tym w kolejnym poście :))

    Pozdrowienia najserdeczniejsze :))

    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcie w poście jest bardzo ładne więc z przyjemnością obejrzę inne i zagłosuję w konkursie.

    A przy okazji zapraszam na candy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam serdecznie Zuziu na moje Candy pożegnalne do LaProvence.pl. Przyszykowałam fajnego cukieraska w postaci pastelowo rustykalnych tkaninek. Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie uznaję tego za nagabywanie, nie miałabym pojęcia o tym konkursie gdybyś o tym nie napisała. A portret tej małej jest śliczny tak samo jak ona:) Ja zagłosowałam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. załatwione
    piękne zdjęcie, "a oczy tej małej..."

    OdpowiedzUsuń
  14. To zdjęcie jest przecudne! Jego autorka zasługuje na nagrodę!
    Chętnie bym zagłosowała ale jak wbijam linka to mi wyskakuje,że konkurs zamknięty :(

    OdpowiedzUsuń