niedziela, 16 października 2011

Bags Show - finał Bag Designer Awards 2011 :)

Witajcie :)
Aż wstyd się po takiej przerwie odzywać, ale może usprawiedliwi mnie fakt, że przez ostatnie tygodnie szykowałam się do pokazu, na którym ma wystąpić moja najnowsza kolekcja :))
Cały czas nie mogę się nadziwić organizatorom że to właśnie mi, obok marek takich jak Batycki, Coccinelle, Baldinini i Goshico dali możliwość zaprezentowania swoich prac :)
Staram się jak mogę i wraz z kochanymi dziewczynami z którymi współpracuję ( Dzięki Kochane!!) uwijamy się w pocie czoła, żeby 19tego wszystko było zapięte na ostatni guzik. A właściwie na zatrzask ;)
Nie powiem, że nie mam cykora, bo mam jak pieron. Mam nadzieję, że stanę na wysokości zadania, a moje torby spodobają się oglądającym i nie będę musiała w popłochu uciekać przed lecącymi jajkami i pomidorami z towarzyszącym głośnym BUUUUUUUUUUUUUU!!!
Sie okaże.
Muszę jakoś do środy uczłowieczyć, buty z gumiaków na szpilki przebrać i ..ma być git :)
Proszę, trzymajcie kciuki...

Więcej o całym BDA oraz pokazie na www.tajemnicedamskiejtorebki.pl :)

Pozdrawiam serdecznie i przepraszam, że tak rzadko. Ale już nie mam z czego uszczknąć ani minuty.

Zuzia

Ps. Kilka zdjęć torebek, z kolekcji przygotowanej na pokaz :)



33 komentarze:

  1. kochana zuzo! to niech oni sie chowaja w pokrzywy i w krzaki, pierony jedne! twoje torebki sa swietne!!! trzymam kciuki z calych sil!
    kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuziu, Twoje torebki to po prostu arcydzieła!! Trzymamy mocno kciuki za pokaz!!
    Pozdrawiamy, siostry Sistu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zuzia trzymam kciuki i daję kopniaka na szczęście :) Będzie dobrze!
    PS. Torebki cudne, jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zu!
    kciuki zaciśnięte!!! będzie dobrze, baaa! - będzie wspaniale, bo torebki palce lizać! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech spróbują "wybuczeć" Twoje dzieła, to jak blogerki się zbiorą... :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Opisz koniecznie wszystko. Na pewno bosko wypadniesz. Twoje torby są cudne. Nie masz co się bać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko będzie dobrze :) jajka latać nie będą. BTW zasłużyłaś na to wyróżnienie a ostatnio widziałam Twoje torby w gazecie z tym, ze nie podpisali "Zuza Górska" tylko Pakamera.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zuziu,,trzymam kciuki moccccno..torby sa super ..czekam z niecierpliwoscia na relacje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zuzia,kciuki trzymam i to bardzo mocno-będzie dobrze! A Ty zmieniaj te gumiaki na szpilki,oko podmaluj i trzymaj się dzielnie,jak przesłuchiwany partyzant :-)))
    Serdecznie pozdrawiam
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki i jestem przekonana,że wszystko będzie jak najbardziej ok!Twoje torebki są po prostu fantastyczne:))))Pozdrawiam i czekam na relację jak było:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i powodzenia!!!
    Torebki są po prostu odlotowe!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super i trzymam kciuki, torby sa urzekajace!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Żaden problem Zuziu już są gumowce na szpilce to kup sobie takie i z głowy no i gratulacje i oczywiście 3mam za Ciebie kciuki, ale jest mi smutno że tak rzadko piszesz bo ja zaglądam po kilka razy dziennie i a tu nic :( szkoda że nie masz czasu tyle co kiedyś ale ważne że szycie się rozkręca.
    Pozdrawiam Zuzieńko kochana - może Cię do TVN-u znowu zaproszą wreszcie, oczywiście daj znać :) żebyśmy mogli Cię oglądać :)
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne :-)I kciuki trzymam mocno :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zuzia, jak będziesz wrzucać fotki z pokazu [ :))))) ], to koniecznie pokaż ten czerniawy kuferek, wiesz który... ten, co niech się LV schowa. On i karmelowa listonoszka, to absolutna torebkowa ekstraklasa!!! Mam nadzieję, że będziesz miała okazję go pokazać na BDA.
    Trzymam kciuki, cobyś spokojnie spała przez najbliższe noce i zrelaksowana wystąpiła w stolycy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia! Trzymam kciuki, to duża szansa dla Ciebie, myślę że wszystkim na pewno sie spodoba, wiec nie masz sie co martwić, ze obrzucą Cie pomidorami!.
    Zamówiłam sobie na pakamerze u Ciebie portfel i tak czekam na odpowiedz a tu nic, wiec pomyślałam ze zajrzę na bloga, no i wszystko wyjaśnione!. Czekam na odpowiedz! Oczywiście trzymam kciuki z całego serducha ! Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Są naprawdę śliczne ;) Nie ma się czego obawiać!

    Pozdrawiam, Anna Sancewicz Atelier

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymam mocno i zaciskam że hej!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zuuuu nic się nie martw , uszy do góry , torebusie są piękne a moja od Ciebie już prawie ducha wyzionęła tak ją intensywnie eksploatuję :))) chyba czas zamówić sobie jakąś pięknotkę .. ach mikołaju mikołaju :)))) powodzonka !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję Wam wszystkim za słowa otuchy, w tym momencie to już jestem tak zmęczona, że nawet nie mam siły się stresować. I tak strasznie niewyspana.. no i ja tak tęsknię za domem jak wyjeżdzam..ech, za dziećmi i w ogóle..chlip, idę spać :( Zdam relację, o ile nie zwieję :)

    Dobrej i spokojnej nocy,
    Zu

    OdpowiedzUsuń
  21. Zuziu jesteś niesamowita! Podziwiam, wzdycham i kciuki mocno zaciskam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia!!! Rękodzieło z pasją do boju!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też trzymam kciuki i życzę powodzenia! na pewno wszystko będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana tu się nie ma co dziwić :) tworzysz cudnie, oryginalnie i z pasją - czym przy Tobie znane marki. Kciuki trzymam, przesyłam ciepłe myśli...
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluję :) ostatnia torebka jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zuziu, ale sie u Ciebie dzieje.
    I congrat. bo to duza sprawa!
    Bedzie dobrze.


    Gdybys potem znalazla chwilke, wiesz w jakiej sprawie, orkiestrowej:))
    Pozdrawiam cieplo,
    Kasia mama Dorotki

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja wiem że będzie dobrze, w końcu wszystkie twoje torebki to dzieła sztuki, więc jak mogłoby być inaczej

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne pomysły :) zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń