sobota, 19 lutego 2011

Warsztaty w Lesie :)

Drogie Szwaczki :)
Po raz trzeci będzie okazja spotkać się w Lesie Rąk, przy maszynie do szycia.
Poniżej wklejam info od Zofii z Lasu.
Dodatkowo ode mnie propozycja - możemy jeszcze włączyć kopertówki, cena około 100-120zł - w zależności od wielkości. Dajcie znać jakby co. I jeszcze mogę zaproponować "aplikacje", czyli ozdabianie gotowych już rzeczy czy na przykład t-shirtów. Też dajcie znać jakbyco :)
Aha i jeszcze coś, jesteśmy skłonne przeciągnąć czas warsztatów do późnego wieczora :) W razie co, do oporu, według potrzeb :) Tylko dajcie znać, czy godziny późniejsze niż 19 są dla Was atrakcyjne :))


A i jeszcze abstrahując, wkleiłam tekst, który napisał mój tato dla pisma ratowników GOPR, o miejscu w którym mieszkamy. Jest na samym dole. Nieobiektywnie powiem, że bardzo lubię czytać to co pisze mój tato ;) może Wam też się spodoba :)

Uwaga informacje :)
informacji
JUŻ NIEDŁUGO!! niecierpliwie wyczekiwane... LEŚNE SZYCIE NA GORRRĄCO part 3 czyli ZNÓW szyjemy z Zuzią Górską :) www.szyciejestpiekne.blogspot.com

a co tym razem szyjemy?

---- PORTFEL - zasada zaprojektuj i uszyj - czas realizacji około 2 godzin cena 95zł, uczymy się wszywać zamek, robić kieszonki i zszywać wszystko do kupy, żeby wyglądało jak w projekcie...
...
---- TORBA - czas realizacji około 1,5 - 2 godzin, koszt 150 zł - szyjemy modną torbę hobo.

---- KAPCIE - czas realizacji około 45 min, koszt 54 ZŁ

Wszystkich zainteresowanych Zuzia prosi o wcześniejszy kontakt celem wybrania stylistyki materiałów!

"Miini warsztaty” podstaw szycia, dla mało & srednio zaawansowanych - dla każdego ! A co to takiego?
Zuza Górska autorka legendarnego szyciowego bloga http://www.szyciejestpiekne.blogspot.com/ przyjezdza do Warszawy z górskich ostępów specjalnie po to, by magicznym sposobem ;) nauczyć nas podstaw szycia – indywidualnie bądź grupowo!

Cena zawiera:
Materiały – najlepiej wybrac stylistykę PRZED :) ;) choć Zuza materiałów do wyboru MA MOC!!
Uszycie – samodzielne /pod zuzowym bacznym okiem/ lub przez mistrza maszyny Zuzannne – ... NO WŁAŚNIE..CHMM/. CO WYBIERASZ?! NA GORĄCO!
Kawa, herbata, ciacho i swietna atmosfera :) jak to w Lesie Rąk…
Zapraszamyyyy

NALEŻY ZAPISAĆ SIE MAILOWO, NAJLEPIEJ SYMBOLICZNIE ZALICZKOWAC I MIEJSCE SOBIE ZABOOKOWAĆ NA 100% - NA GODZINĘ OKRESLONA!
ZAPRASZAMY!!
..a ze szczegółami CO I Z JAKIEGO MATERIAŁU SZYJEMY - do Zuzy, do Zuzy.... :)

zofia@lrlr.pl tel. 501248765

http://www.facebook.com/event.php?eid=189183794446930


Pozdrawiam serdecznie i zapraszam :) Obiecuję, że będzie "fajnie" ;))))
Zu

10 komentarzy:

  1. Zu ja jestem chętna na kopertówkę. A tak poza tym to jeśli zechcesz to mogę być tak od początku warsztatów do końca za swoją maszyną i jak by była taka potrzeba jak ostatnio to ktoś mógłby szyć na mojej też. Jak coś to się odezwij:)
    buziaki Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie żałuję, że nie dam rady przyjechać :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety środek tygodnia mi nie odpowiada. Mam nadzieję, że załapię się na następne warsztaty. Czy jest możliwość uszycia tylko, np. torby?

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś :) Cieszę się, będziemy się umawiać jeszcze co do kolorów itd ;) ok :)?
    Małgosiu - trochę masz daleko :(
    Sprężysta - oczywiście :) a może jednak poźniejsza godzina na przykład :)?

    OdpowiedzUsuń
  5. OOO, moze tym razem mi sie uda :) A wiadomo już kiedy to będzie? moze to gdzieś jest napisane ale ja... no nie widzę.I godziny późne mi by odpowiadały. To bym wtedy męża zaprzęgła aby mnie zawiózł i bym ze swoją kobyłą-maszyna przyjechała.

    OdpowiedzUsuń
  6. ej, a gdzie ten komentarz Twojego Taty?

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślami chyba Cię ściągnęłam. Właśnie mówiłam, że fajnie jakby kolejne warsztaty były w pierwszych dniach marca.
    Już piszę do Zofii co do godziny. Na pewno zapiszę się na torbę, nad portfelem pomyślę, kuszące są te suwaki, bo sama nie ogarniam co do czego i z czym zszyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zuzu - 2-3 marca :) taty tekst na saaaamym dole bloga :))) Może toreb Ci zrobię do tego czasu :))) ze spódnicy?
    Zabawy dla malucha - :)) Do torby wszywamy suwak na tej samej zasadzie co do portfela - a dla chętnych możemy zrobić też wszywanie dużego zamka do torby, tylko to wszystko musimy ustalić wcześniej żeby czasowo się powyrabiać i nie spieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ja mam pecha, znowu :( akurat 2-go wyjezdzam i wracam w piatek :((( mialam przeczucie, ze tak bedzie... buuuuuuu. Pozostaje mi liczyc na kolejna odslone.

    OdpowiedzUsuń
  10. hucuła? dlaczego nie róbcie sobie takiej krzywdy :/ z tychgabarytów to już zdecydowanie lpiej konika polskiego, ew. szetlada,ale hucuła? :/ nie,nie , nie,...

    OdpowiedzUsuń