środa, 2 lutego 2011

Weranda, swetry, kopertówki - nuuda :))))

A więc, jestem z powrotem, na naszej polskiej :)
Szczerze mówiąc, to nie mogłam się doczekać powrotu do pracowni:)
Ela podobno też tęskniła za mną ;))

Nie mogłam się też doczekać żeby zobaczyć zdjęcia w Werandzie Country :)
Fajnie się ogląda tak dobrze znane obrazki w takim ładnym wydaniu :)
Autorem zdjęć jest Rafał Lipski - a tekst napisała Asia Włodarska - stąd :)
Dziękuję i Asi i Rafałowi - to cudna pamiątka i duża satysfakcja :))
No i dziękuję Asi z GreenCanoe że nas im podpowiedziała :)))

Kilka zrobionych telefonem gazecie ;) w złym świetle - a i tak mi się podobają :))))
Jestem zaskoczona że jest tych zdjęc tak dużo :) tyle stron :) Ech :) Fajnie :))


No a wracając do rzeczywistości ;) a właściwie - przecież to jest rzeczywistość ;))

Swetry :) dla Folk Galerii Kapela - motyw folkowy w golfie ;)) a krój taki jak ostatnio:



I ciemny :)


A i jeszcze taki szarak jaśniejszy :) I torba hobo nuuda ;)





A ze spraw domowych - Krystyna była wczoraj z tatą na chwilę w przedszkolu :) I uwaga - z płaczem ją musiał stamtąd wyjąć :)) Wiadomo, że cwaniaczek z niej, bo tatuś BYŁ.
Dziś znowu pójdą, bo Krystyna była zachwycona - a jakby nie patrzeć, towarzystwa na naszej górce ma mało. I tak bawi się samochodami i robi pompki na podłodze ;) po obserwacjach starszego brata ;))

A tu Krystyna na alpejskim pontonie :)

I na grzbiecie u tatusia :)




Pozdrawiam serdecznie ze słonecznego Krosna :))))

Zuzia

44 komentarze:

  1. chyba używamy tego samego nosidła - deuther kids III?
    pozdrawiam i biegnę po Werandę!!!
    a torba hobo moja czerwona robi FURORĘ wśród moich znajomych:)
    dziękiiiiii

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia w Werandzie bardzo ładne. No ale sam dom piękny, więc nie ma się co dziwić :) Sweter z akcentem folkowym przecudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stula - tak tak :) Deuter III :))) Jest super co:)?? Krystyna uwielbia :)) No i dobrze się nosi :))
    Cieszę się że torba :))
    Bokser - ale jaki głuuupiii ;)))
    Joaśko - dzięki :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wasza Krysia wymiata, śliczna jest!
    O Werandzie już Ci pisałam, że napatrzeć się nie można:) Pięknie mieszkacie:)
    Sweterek kremowy cudny!
    A z torbą się nie rozstaję:)
    Buziaki i ściski posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne zdjęcia, no i oczywiście wnętrze śliczne, jak pójdę w południe na spacer z moją Ewcią to sobie kupię gazetkę, żeby na "żywo" pooglądać.
    Swetry świetne, sama przymierzam się aby uszyć sobie coś do ubrania, ale jakoś na razie odwagi brak;-)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę dużo przyjemnej pracy!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję publikacji i zaraz biegnę po gazetkę!
    szyjoły jak zawsze super, zwłaszcza ciemny golfik mi się podoba, no i torby niezmiennie uwielbiam :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne sweterki- szczególnie ten jasny! Coś pięknego!!!!



    Zapraszam do mnie :) http://annalotowska-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. czytałam, oglądałam, zazdrościłam:) serdeczne gratulacje -ciekawy artykuł, fotki-sama wiesz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już czytałam, że jesteście w Werandzie, lecę dziś po nowy numer! :)) No i sama "nuda" u ciebie, nie ma co, hehehe ;) BOSKI zestaw w szarościach - sweter plus torba, do schrupania :D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. No wreszcie jesteś :) Jak się cieszę i oczu napaść nie mogę tyle ładnych rzeczy - kopertówki co prawda nie widzę ale za to hobo i swetry bomba, no a Kryśka - śliczna mała dama Ci rośnie, przedszkole na pewno pokocha, mój syn jeszcze pół roku i koniec - jak ten czas zleciał teraz szkoła się zacznie - lecę szyć strój na ostatni balik w przedszkolu bo mam tylko 2 dni hihihi.
    Zu jak już uszyję ten strój to napiszę raz jeszcze maila, bo mam parę pytań :)

    Aha fragment Werandy jest jeszcze tu:

    http://www.weranda.pl/weranda-country/13434-pasja-szycia-w-niebie

    OdpowiedzUsuń
  11. no to muszę WERANDĘ zakupić koniecznie :)
    a nudne golfy i hobo są zajebiste :)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. powoli się szykuję do zakupy jednej z wielkich toreb-jestem w nich niezmiennie zakochana:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zuziu już spodziwiałam Twoje wnętrza w Werandzie. Cudnie się wszystko prezentuje! Masz dziewczyno zmysł do otaczania się pięknem i wytwarzania piękna. Motywy folkowe w golfach dla mnie na TAK!
    Ciepełko ślę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe sweterki.Mnie szcxzególnie podobają się szarości,
    W Werandzie - podziwiłam,gratuluję.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się jasny szarak:)) tak zajęczo brzmi...Krystyna szałowo, te żółte okulary słoneczne...pięknie :)) do uwidzenia szybkiego i przywieź trochę słońca do tej burej Wawy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z mojego rodzinnego Krosna na Podkarpaciu te pozdrowienia???
    Jeśli tak to prześlij ode mnie gorące całusy w stronę Cergowej :***
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Etam nuda :) super są te Twoje golfy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie się tam Twoje torby nie znudzą. Mają świetny kształt. Tak coś mi się zdaje, że kiedyś obiecałaś wrzucić na blogu schemat do nich. W ogóle to chętnie bym się do Ciebie wybrała na warsztaty (odkurzyć umiejętności), jak jesteś w Warszawie, ale ja akurat wtedy pracuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zuu a Ty nie myślałaś o prowadzeniu bloga wnętrzarskiego??? :) serio pytam :) czasem pokazywałaś kawałeczki swojego domku, ale tak mało :/ a widać, że lubimy podobne rzeczy ;)
    Wierzę że szycie i prowadzenie tego bloga duzo czasu pochłania :P ale może się skusisz? ;)
    "Werandy" nie mam jak obejrzeć, bo w Norwegii jestem, hmm może mi ktoś zakupi... z chęcią bym się bardziej przyjrzała Waszemu domkowi :)
    Pozdrawiam :)
    Sweterki są super, folk też :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja werandę miałam pierwszego dnia - piękne wnętrza, widziałam je u Ciebie na blogu,a le tych zdjęć w Werandzie było w końcu dość, żeby nacieszyć oko :) Idealnie gustowne, mogłabym i chciałabym tak mieszkać :) Pięknie w tym Niebie (Piekle) :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chłop ogląda Werandę i mówi -ooo ja ją znam!
    A ja dumnie wypycham pierś i mówię "To nasza Zuzia"!
    Dumna jestem!

    OdpowiedzUsuń
  22. och:)) dom wygląda sielankowo:)bardzo fajne te golfiki:))
    pozdrowienia!
    J.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jutro lecę po Werandę!!!Już nie mogę się doczekać!
    Ten jasny golfik ten przecudny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Czytałam, przeglądałam i zachwycałam się Twiom mieszkankiem. Gratuluję sesji!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tam lubię takie golfy ,a taka torba ciągle podoba mi się nagminnie :-)) Fajne fotki wnętrz , chyba przemaluję córce meble na biało ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. oj tak lena nie jeden szlak przespała w tym nosidle.
    jest full wypas...

    OdpowiedzUsuń
  27. No dzień dobry, dzień dobry! Opaleni? Wypoczęci? Czekam z niecierpliwością na relacje z przedszkola :) Dzięki chłopakom pewnie nie będzie chorować, więc może być tylko świetnie. Będziesz zachwycona i Krystek też.
    Kiedy będziesz w Lesie, bo torba by mi się przydała? :))))) Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejku dzięki za komentarze i słowa w nich takie miłe :))) Moja ekscytacja i fascynacja życiem weszła na kolejny - wyższy poziom :)) Ja to chyba w ogóle albo tracę kontakt z własnym rozumem - albo go właśnie z powrotem odnajduję ;)
    Naprawdę, bardzo Wam dziękuję, cieszę się, że Wam się u nas podoba, jest dziwnie, skromnie, nisko i ciasno -ale "temi ręcami" i z miłością i zaangażowaniem :))

    Na jednej nodze odpowiadam - jakbym coś przeoczyła to dawać znak sygnał :)
    Gosiek - z podkarpacia, z podkarpacia :) Cergowa dziękuje za buziaki ;))
    DagEsz - jest to super fajna sprawa, ale ja to chyba jestem cienka jak barszcz :) Aczkolwiek, jeszcze pracownia przede mną do zrobienia :))) I zobaczymy ;)))
    Folkmyself - śmiałam się w głos, razem ze swoim Starym ;) po przeczytaniu Twojego komentarza :)))
    Miałkotku - no opaleni słabo, słońce małe, wysoko, bezsensu ;))A w przdszkolu dziś wojna o rowerek ;/ Ale Krystek ogólnie nie narzeka :) W Lesie - chyba początek marca :))))

    idę paść na twarz :)
    Jeszcze raz dziękuję :) Naprawdę :)

    Z uuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzisiaj przejrzałam Twojego bloga i stwierdzam, że naprawdę masz talent. Rzeczy które szyjesz są po prostu świetne. Zazdroszczę bo ja dopiero zaczynam moją przygodę z szyciem. Zobaczymy co z tego wyjdzie :) Twoja praca zainspirowała mnie do założenia własnego bloga i może w końcu moje wypociny ujrzą światło dzienne. Na pewno będę zaglądała do Ciebie częściej.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zuzo, nie odpowiedziałas ani na maila, ani w komentarzach czy umeiscisz w sieci taki tutorial odnosnie szycia torby? dla tych ,ktorzy nie moga dotrzec na Twoje zajecia w stolicy...
    Bardzo prosze!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja już gazetkę mam:)) piękny masz dom:) czemu tak mało go pokazujesz na blogu??

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Chciałabym kupić ciemny golf i torbę :)
    Piszę bardzo poważnie.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Czytałam i zazdroszcze klimatów ,my z meżem chcemy postawić dom z bali na działce może za kilka lat będzie też miał swój klimat.Swetry boskie dla mnie szary wymiata a gdzie można te piekności nabyć bo do szaraczka to bym sie przytuliła .
    pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  34. Kupiłam dziś Werandę i ogladałam Twój dom z wypiekami na twarzy, piękny ! brakowało mi tylko pokoików dzieciecych bo pamiętam, że pokazywałaś na blogu i bardzo mnie zauroczyły :)
    Zuziu jesteś Wielka !

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochane :)
    Wszystkie rzeczy można zamawiać bezpośrednio mailem, lub przez Pakamerę albo Decobazaar - ale wtedy z ich marżą ;)

    Betsy - mi też brakuje pokoi dzieci - ale niestety taki TRYND podobno w Werandzie, że nie i już. A to dziwne, bo ja bardzo chętnie pooglądałabym pokoje dziecięce :))

    Pozdrawiam i dziękuję :)
    Zu

    OdpowiedzUsuń
  36. Zuziu, gratuluje.
    Kurka moze rzutem na tasme uda sie Stasiowi kupic Werande(leci do nas w niedziele), bym mogla sobie obejrzec Wasz domek:)

    Pozdrawiam.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  37. Zuziu boski dom, boskie projekty i BOSKI PONTON :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Przylaczam sie do postow o wrzuceniu schematu na torbe :)
    juz pisze o tym ktorys raz w komentarzach i w mailach, ale odpowiedz zadnej nie dostalam neistety.

    OdpowiedzUsuń
  39. Wczoraj dopiero dostałam Werandę na mojej wsi:) Super kuchnia. Od razu się spytam czy można gdzieś dostać taki podręczny drewniany stolik, który stoi u Ciebie na przeciwko mikrofali? Taki z kółkami.. Wygląda na Ikeę, ale nie widziałam tam takich.
    I druga rzecz, widziałam, że ktoś już pisał o tutorialu torby. Ja mam takie pytanie czy może dałabyś radę robić instrukcje z wykrojem np na płycie do kupienia albo pobrania z internetu (ale to pewnie bez informatyka się nie obędzie). Czekam na kolejne warsztaty z torby, ale chyba już nie zdążę na nie podjechać, bo siostrzyczka Szymka się spieszy na świat.
    Pozdrawiam i gratuluję ślicznego domku w górach

    OdpowiedzUsuń
  40. Podczytuję Cię regularnie, ślad po sobie zostawiam czasami. Country czytam od pierwszego numeru i czekałam bardzo na artykuł o Was. Bardzo miło było mi do Was zajrzeć innym okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne wnętrza, muszę Werandę .. kupić! A prace tradycyjnie bradzo fajne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. W nowej Werandzie najbardziej urzekła mnie Twoja sesja...
    kolory i piękne rzeczy bliskie mojemu sercu...
    Pozdrawiam serdecznie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  43. Zuziu ja tak Cię już kupę czasu podczytuję, ale w końcu muszę napisać jak cudowny masz dom. Cała ta refleksja po lekturze Werandy oczywiście... Twój dom to prawdziwa perełka numeru :-)
    I tak w ogóle chciałam Ci powiedzieć że strasznie mi się podoba wszystko co robisz :-D
    Buziaki
    Ewa

    OdpowiedzUsuń